Sexbøger på kristne forlag.

----------------------------------------------------------------------------------
"Hvad din kone ville ønske du vidste om sex"
Forlag: LogosMedia, 2008.
Forfattere:
Ryan Howes, Richard Rupp og Stephen W. Simpson
Oversættelse: Rolf Weber Jørgensen

---------------------------------
Omtale i Udfordringen.dk
Af Niels Jørgen Vase.
25. februar 2009.

Håndbog i forførelse.
Jeg havde ikke lige forestillet mig, at jeg skulle komme til at læse en sådan bog fra et kristent forlag, og har derfor spurgt mig selv, hvad der får Luthersk Missions forlag til at udgive den...
Læs mere her.
.......
Ryan Howes, Richard Rupp og Stephen W. Simpson har hver sin praksis indenfor psykologi/familieterapi i Pasadena, Californien. Desuden er de tilknyttet Fuller School of Psychology som professorer... Læs her.
----------------------------------------------------------------------
"Sex Gud"
Forlag: ProRex, 2007
Forfatter: Rob Bell
Oversættelse: Helge Hoffmann

------------------------------------
Fra Sand.Omvendelse.dk
18. november 2008.
Af René Vester.

Advarsel! Rob Bell er blevet oversat til dansk.
Så nu kan enhver stakkel som kommer i en kirke, som har emergente tilbøjeligheder, blive ledt vild af denne mand. Hans blasfemiske bog "Sex God" er blevet oversat til "Sex Gud". Hvis du ikke har læst om den før, kan du gøre det ved at læse mit indlæg: "Kom Jesus for at give os et bedre sexliv?" ...
Læs mere her.
------------------------------------------------------------------------------------------------