Åndelig vildførelse også i Sydkorea!

1. marts 2011

Brev til Lighthouse Trails:
Vildførelsen er også alvorlig her i Sydkorea. Der er en kirke på hvert hjørne, men det er svært at finde en, der virkelig er bibelsk baseret. Jeg er kommet i en kirke her i 20 år, og jeg troede min ledende præst var en af de bedste Bibel-undervisere i Korea, indtil jeg for nylig fik åbnet mine øjne for New Age og Emerging Church. Jo mere jeg bliver i stand til at skelne Sandheden fra alle de svært gennemskuelige løgne, des mere indser jeg, at min ledende præst er en af de bedste "falske" forkyndere i Korea. Jeg forstår ikke, at jeg blev bedraget i al den tid.

Men i hvert fald tænkte jeg bare, jeg ville dele det med jer.
Guds velsigne,

(En søster i Herren fra Sydkorea)

Vores oplysning til læserne:
I de sidste par år har en koreansk præst i USA oversat bøgerne fra Lighthouse Trails og sendt dem til forlag i Korea, som så har udgivet dem.