Lady Gaga - ikke helt uskyldig.


Lady Gaga bliver gæsteredaktør på Metro
Den svenske avis der udkommer i 20 lande kommer under popstjernens behandling 17. maj...  Læs mere her. 
----------------------------------------------------------------------------------------

Lady Gaga indrømmer kærlighedsaffære med Judas
"Judas" hedder Lady Gaga's nyest udkomne single. Den taler om hendes kærlighedsforhold til Judas, den discipel, som forrådte Jesus med et kys og derefter tog sit eget liv.

Den anden single i Lady Gaga's nye album, "Born This Way", er sivet ud på internettet. Den giver publikum et indblik i Moder Monster's mørke sider ... eller mørkere sider.

" Judas" - den senest udkomne single - taler om hendes kærlighedsforhold til Judas, den discipel, som forrådte Jesus med et kys og derefter tog sit eget liv. Gaga fortalte Carson Daly på Amp Radio, at dette track handler om, altid at "forelske sig i den forkerte mand - igen og igen."

Beskrevet som "et snigløb fra kærester af den bibelske slags," blev sangens titel første gang afsløret i Vogue Magazine.

"Det handler om konstant at vandre imod lyset i mit liv - altid at klamre sig til lyset, mens man spejder imod djævelen bag sin ryg," sagde Gaga til Skorpion Show.

"Jeg synger om, hvilket helligt fjols jeg er, og at selv om øjeblikke i mit liv er så grusomme og relationer kan være så grusomme, er jeg stadig forelsket i Judas. Jeg går stadig tilbage igen til disse onde ting."

Hermed et par linier af sangen, transmitteret fra et eksklusivt interview med Google: "Når han kommer til mig, er jeg klar. Jeg vil vaske hans fødder med mit hår, hvis han har brug for det; tilgive ham, når hans tunge lyver overfor hans hjerne. Lige efter, at han tre gange har forrådt mig, vil jeg rive ham ned - en konge uden krone."

Kilde: Christian Post.

Kommentar:
Bibelen taler om mennesker, der er dæmoniske. De er besat af Satan, og programmeret af ham til at gøre ondt. En sådan person er Lady Gaga. Millioner af magelige, paralyserede forældre lader deres børn se hendes dæmoniske videoer.

Hvis man er forelsket i Judas, er man forelsket i en ynkelig forræder. Man er en Quisling, og man fortjener ikke noget bedre end at gå hen og hænge sig.

Joh 3:19:
”Og dette er dommen, at lyset er kommet til verden, og menneskene elskede mørket frem for lyset, fordi deres gerninger var onde."

Skrevet af Ivar

Kilde: http://ivarfjeld.wordpress.com/2011/04/08/evil-lady-gaga-admits-love-affair-with-judas/