Er forfølgelse af kristne kun et onde?

Fra Ivarskrivar.com/
14. november 2011.
(Uddrag)

Kristne, som vil følge Jesus, vil bli forfulgt. Det seier Bibelen veldig klart.

La oss reflektere over tema "Førfølging":
Sidan så få kristne i Norge ynskjer å gå i tog for forfugte kristne, er det liten grunn til å tru at kristne i Norge kjem til å klare forfølgjing.

Det er betre å sitje heime å ete potetgull og sjå på TV, enn å samle seg i protesttog.
Personleg kunne eg tenke meg å skipe til eit alternativt tog i Oslo og Bergen. Bøna vill ha vore at kristne i Norge snarast må få oppleve meir forfølging.

Kva med å gå bak fanen:
“Jesus, la martyrane sitt blod flyte i Norge”.

Kanskje eit slikt tog ville klare å skape ein liten kime av engasjement? Biskopane ville heilt sikker ha kome på bana. Dei vill ha gått i motdemonstrasjonen.
“Gud: Spar oss for folk som er villige til å lide martyrdøden”

Kva seier Jesus om dette:

Matt: 16:25:
"For den som vil berge sitt liv, skal miste det. Men den som mister sitt liv for min skyld, skal finne det."

I fotsporene av forfølging har det alltid kome vekkjing. Det verkar som om dei aller fleste er samde om at slikt må vi for all del ikkje få i Norge.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
"Frygt ikke dem, der slår legemet ihjel og derefter ikke er i stand til at gøre mere. Jeg vil vise jer, hvem I skal frygte: Frygt ham, som efter at have slået ihjel har magt til at kaste i Helvede. Ja, jeg siger jer: Ham skal I frygte." Luk 12,4-5.